Pages

1 april 2010

Köp bok nummer 2

12 kommentarer:
 

Du kan beställa även den andra boken direkt av mej om du vill! Den kostar 139 kronor, porto och förpackning ingår och det är förbetalning som gäller. Skicka ett mail med namn, adress och antal böcker du vill köpa så får du all info om hur du gör! Självklart levereras boken signerad och, om du vill, även med en personlig hälsning. Perfekt om du ska ge bort den till en virkglad vän!

Boken innehåller 11 olika mönster i tre svårighetsgrader, många nya virkmoment och precis som den första en virkskola med allt du behöver veta. Om du vill se vilka amigurumis som är med i den här boken kikar du i kategorin Bok 2- mönster.


maila till order(at)foxypanda(.)se

ta bort parenteserna och byt "at" mot ett @


Jag hoppas att du ska tycka riktigt mycket om boken! :)




Du får gärna beställa boken även om du inte bor i Sverige, jag skickar den till det land du önskar - om det så är Norge eller Frankrike. Alla utländska beställningar betalas genom PayPal, maila för mer information.

12 kommentarer:

Klara sa...

iiiiih:D haha, detta är inget aprilskämt va?;D

Petra sa...

ÅÅÅÅÅÅ vad jag längtar tills jag har boken i min hand.

Kramar Petra

Pia sa...

Varför är det så lång dit, jag längtar såå =o)

Malin sa...

Vill ha, vill ha, vill ha. Kram

Anonym sa...

Längtar! Varför kan den inte komma tidigare?

Eva sa...

Jajjamensan ! vist ska jag boka den
jag har ju den första så helt klart nill jag oxå äga nästa bok
av dej.

Femke sa...

Can't wait to buy your second book and make the cute amigurumi!

Femke

Bitte sa...

Yay! Roligt!

Anonym sa...

Hej!!

Jaaaa!!! Jag har redan börjat med den nya boken..
Har virkat Kanin, Bäver, plopp Och lite annat.
I skolans bibliotek har både 1 och 2 del!
Tack för den jättefina bilder och förklaringar! Det var lätt och tydligt. ;)

Anonym sa...

Äntligen har jag fått bok nr 2 =O)
Sonen har redan beställt en hund, en robot, ett hundben och en dinosaur.
Så nu vet jag vad jag gör i jul =O)

Tina Charlotte Madsen sa...

Jeg har netop opdaget dine bøger. De er helt fantastiske - og heldigvis oversat til dansk: jubii! Er allerede igang med en robot :-) Tack.

Unknown sa...

Hej.
Jeg vil spørge dig ang bog nr 2 og 3. Jeg kan ikke finde dine fantastiske bøger nogle steder.
Fandt bog nr 1 og er helt vild med den.

Kan du evt hjælpe mig?
Helst bøgerne er på dansk :)

På forhånd tak og fortsæt endelig med dine fantastiske kreationer

Related Posts with Thumbnails