Pages

24 maj 2007

Välkommen!

1 kommentar:
 

Efter en liten spark i baken från Lena så skriver jag nu mitt allra första inlägg. Jag är en riktig nybörjare när det kommer till bloggande så jag tänker redan nu be om ursäkt för allt möjligt som kan inträffa... Övning ger braighet men det kanske dröjer lite.


Eftersom jag är väldigt pysslig av mig så kommer bloggen mest handla om just sådant. Lite virkat, lite stickat och lite allmänt pysslat. Amigurumis (virkade figurer) är det jag gillar bäst och första bilden får därför vara på en liten maskot, en minigurumi. Lila och svart och randig till på köpet. Det bästa som finns enligt mig! ^^


Det var roligt att du ville titta in, hoppas du kommer tillbaka igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fin sida du har. Ska bli spännande att se vad som kommer dyka upp här. Vet du, sista fredagen i månaden har dom på scraproom att man kan komma dit å sitta där mellan 17-23. Så tar man med sig eget å sitter där med alla andra, å så bjuder dom på mat. Det kostar 125kr, men det tyckte inte jag va så farligt för en hel kväll med mat. Det tycker jag vi ska göra nästa gång det är, om du nu vill hänga på förstås.

Related Posts with Thumbnails